عرضه موز با قیمت مصوب در دستور كار قرار گرفت
نوشته شده توسط : swot

به گزارش روز جمعه ایرنا از شبكه اطلاع رسانی تولید و تجارت ایران (شاتا)، 'حسین مهاجران' افزود: برای تنظیم بازار میوه شب عید، تاكنون بیش از 100 هزار تن سیب و پرتقال خریداری و ذخیره‌سازی شده است.

وی به عرضه موز با قیمت مصوب به منظور تعدیل قیمت میوه شب عید اشاره كرد و اظهارداشت: قیمت خرده فروشی این محصول حتی از قیمت های عمده فروشی در میادین میوه و تره بار كمتر خواهد بود.

رییس اتحادیه میوه وتره بار تصریح كرد: هم اكنون هر كیلوگرم موز در میادین میوه و تره به قیمت 1800 تا 2200 تومان عرضه می شود.

وی با تاكید بر اینكه برنامه‌های تنظیم بازار میوه شب عید همچون سال گذشته دقیق و با مشاركت بخش خصوصی اجرا شده است، در خصوص قیمت میوه ها افزود: قیمت های مصوب هنوز مشخص نشده اما در جلسه ای با مباشرین طی روزهای آتی قیمت هفته آینده نهایی می‌شود.

مهاجران با بیان اینكه قیمت ها در ایام نوروز افزایش غیر منطقی نخواهند داشت، گفت: این اتحادیه نزدیك به 400 واحد صنفی برای توزیع میوه در سراسر كشور را نیز به وزارت صنعت‌، معدن و تجارت معرفی كرده است.

رییس اتحادیه میوه و تره بار به منابع تامین شده از محل تولید داخل و برآورد نیاز بازار در روزهای پایانی سال جاری و روزهای نخستین سال آینده اشاره كردو اظهارداشت: طبق برآوردهای انجام شده تا 15 فروردین ماه سال آینده نیازی به واردات میوه نیست و در صورتی واردات صورت می گیرد كه احتمال كمبود میوه در بازار احساس شود.

وی اضافه كرد: به دلیل كاهش تولید داخلی و مصرف ذخایر میوه در ایام سال نو، بازار با كمبود میوه مواجه خواهد شد و در چنین شرایطی برای تنظیم قیمت بازار و كاهش قیمت ها، در فروردین و اردیبهشت ماه سال آینده واردات میوه انجام می شود.

اقتصام**9186*1580





:: برچسب‌ها: باند , قدیمی ,
:: بازدید از این مطلب : 437
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 20 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: